ساخت وبلاگ کپلمساخت وبلاگ کپلم، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره
پیوند اسمونیمونپیوند اسمونیمون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
زیر یه سقف عشقولانهزیر یه سقف عشقولانه، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
بابای محمد عرفانبابای محمد عرفان، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مامان محمد عرفانمامان محمد عرفان، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آقا محمد عرفان ماآقا محمد عرفان ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

mohammaderfan94

عاشقانه ای برای آقای پدر

1393/12/20 10:01
نویسنده : maman zahra
196 بازدید
اشتراک گذاری

اومدنت دنیامو واسم بزرگ تر و رنگی تر کردی 

وقتی دستاتو میگیرم میشم پراز حس قشنگ پرواز کردن

خیلی سختی کشیدیم تا بهم رسیدیم ، ازخدا شاکرم که تورو مرد زندگیم کرد...

مردی که باتمام وجودم دوستش دارم و مثه پروانه دورش میگردم 

عبداله جونم بودنت درکنار من آرامشه ، پراز امنیته، پراز شادیه ......

خوشحالم  که پسرم پدری مثه توداره وهمیشه میتونه ازداشتن همچین پدری سرش بالا باشه

تمام این 9ماه کنارم بودی و تنهام نذاشتی....هرسختی کشیدم هردردی کشیدم همیشه پیشم بودی 

غرغرهای منو گوش کردی و دم نزدی 

عصبانیتهای منو تحمل کردی و به روی خودت نیوردی

شبهایی که تاصبح دردکشیدم و بامن بیدارمیموندی و فقط بهم آرامش میدادی 

نمیدونم چجوری ازت تشکرکنم  عشقم 

ایشالله همیشه سایت بالای سرم باشه و ازبودن درکنار تو افتخار کنم 

خیلی دوست دارم عبداله جونم

من اگر نقاش بودم                      توراشکل خدایان یونان میکشیدم

                     آنچنان که مردانگیت را                   

                                           می پرستم......

پسندها (2)

نظرات (1)

کیمیا
30 فروردین 94 3:51
من این متنو از یه وبه دیگه خوندم خوب نیست بی اجازه متن کسی دیگه رو برداشت بدون اینکه صاحب نویسنده از اون بیخبر باشه
maman zahra
پاسخ
کیمیا جان سلام مرسی که گوشزد میکنی عزیزم. اما من از وبی که برداشتم از صاحبش اجازه گرفتم و عینا همون و اینجا گذاشتم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mohammaderfan94 می باشد