ساخت وبلاگ کپلمساخت وبلاگ کپلم، تا این لحظه: 10 سال و 13 روز سن داره
پیوند اسمونیمونپیوند اسمونیمون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
زیر یه سقف عشقولانهزیر یه سقف عشقولانه، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
بابای محمد عرفانبابای محمد عرفان، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مامان محمد عرفانمامان محمد عرفان، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آقا محمد عرفان ماآقا محمد عرفان ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

mohammaderfan94

مادرانه

1393/12/19 9:31
نویسنده : maman zahra
190 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقل مامان.

خیلی وقته میخوام بیام و اینجا و کلی باهات حرف بزنم ولی امان از کارهای اداره Paper Work emoticon (Office emoticons) و        خونه تکونی  ولی امروز تصمیم گرفتم بالاخره بیام وباهات صحبت کنم قندعسلم.

زندگی مامان تو دلم خیلی حرف بود ولی الان همه ی کلمات و گم کردم یعنی نمیدونم از کجا شروع کنم.

بزار از خودم و بابایی شروع کنم.

من و بابا خیلیییییییییی وقت پیشا دلمون به هم گره خورد خیلی اتفاقای خوب و بد افتاد ولی درست وقتی که هیچکس فکرش و نمیکرد دستای من وبابایی جونت یکی بشن ما دستامون مثل دلامون با هم یکی شد.

میخوام بدونی من وبابایی خیلی سخت همدیگر  بدست اوردیم خیلی حرفا شنیدیم خیلی رنجش ها از کسایی که توقع نداشتیم دیدیم ولی همه چیز گذشت.

*(این وبدون دردونه ی من که همه چیز گذراست حتی کینه ها و نفرت ها پس خم به ابرو نیار و صبور باش)

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچك » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net كلیك كنید

پسرکم دنیا بیشتر از اون چیزی که فکر کنی بزرگه و بیشتر از اونی که فکر کنی کوچیکه.

اونقد بزرگه که میتونی تو این دنیا بزرگ بشی رشد کنی و به خیلی جاها برسی ، اونقد بزرگه که میتونی هرگوشش یه چیز جدید یاد بگیری و اونقد کوچیکه که اگر دلی شکستی یه روزی میرسه که یکی میاد و دلت و میشکنه ، اونقد کوچیکه که هیچ کار خیری بی جواب نمیمونه حتی اگر خودت جوابش و درک نکنی.

دنیا همونقد که زشته ، زیباست.این انتخاب خودته که کدومش و بخوای ببینی و تو زندگی و دلت جاش بدی.

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچك » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net كلیك كنید

همونی باش که خودت میخوای و برای اونچیزی که خودت میخوای باشی به چند چیز توجه کن:

توانت در مقابل شکست هایی که میخوری تا به اون جایی که میخوای برسی ، هر راهی شکستهایی داره که میتونه تورو مایوس کنه و زمین بزنه ولی هرگز ناامید نشو،پشت همه ی شکستها و ناامیدی هات خدا هست که با لبخند بهت نگاه میکنه از شکست نترس.

به شان وظرفیتی که خانوادت بهت دادن دقت کن،هرکاری میکنی هر جایی میری  هر چیزی که میپوشی و میخوری به ذاتش نگاه کن به آموزه هایی که تا اونروز خانوادت بهت دادن دقت کن شاید خیلی وقتها چیزهایی بخوای که شان خانوادت در اون نیست اینجای کارت نگاه کن ببین با این کار شان خانوادت رو بالا میبری یا پایین میکشی،اونوقت انتخاب کن.

در اون چیزی که میخوای بشی حتما لازم نیست با جریان رودخونه ای که خانوادت نام گرفتن همراه بشی بعضی وقتها برخلاف جریان آب شنا کردن بد نیست شاید برخلاف جریان بودن رسم کهنه ای رو از یک خانواده پاک کنه وبه اون ارزش بده.

دلم نمیخواد مهندس بشی دکتر بشی حقوقدان بشی ..... دلم میخواد اگر یک بنای ساده هم شدی با انتخاب و اگاهی شده باشی و راضی و خشنود از انتخابت باشی.

دلم میخواد اونچیزی بشی که خودت انتخاب کردی.

هرچیزی که در آینده شدی مهم نیست مهم اینه که بهترین باشی در هر شغل  حرفه ای.

پسرکم زندگیمون با خوشی ها و خنده های تو شیرین تر میشه و من این شیرینی رو در زندگیم معجزه میبینم.

چه معجزه ای بزرگتر از اینکه موجودی زنده به نام انسان در وجودم رشد میکنه و تقلا میکنه،ضربه هایی که تو به بدنم میزنی هر لحظه معجزه ی بودن رو بهم گوشزد میکنه.

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچك » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net كلیك كنید

قربون قند عسلم بشم چقد مامان جونت برات فلسفی صحبت کرده،اینا یکم از اون حرفایی بود که تو دلم بود و میخواستم تو بدونی.

کاش شما الان تو دلم نبودی و میرفتی یه لیوان اب واسه مامان فلسفی گوت میآوردی گلوم خشک شد مادر.

 

اینم جمله حسن ختام از دکتر علی شریعتی که من خیلی دوسش دارم:

انسان بودن نیست،انسان شدن است.

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان زهره
19 اسفند 93 10:45
سلام پیشاپیش عید رو به شما تبریک میگم سال خوبی رو برای شما آرزومندم خوش باشید
مامان مونا
19 اسفند 93 13:51
سلام مامان زهرای عزیزم مبارکه که نی نی ات شده پسر . مرسیییی که بهم سرزدییییی....
maman zahra
پاسخ
مرسی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mohammaderfan94 می باشد