ساخت وبلاگ کپلمساخت وبلاگ کپلم، تا این لحظه: 10 سال و 13 روز سن داره
پیوند اسمونیمونپیوند اسمونیمون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
زیر یه سقف عشقولانهزیر یه سقف عشقولانه، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
بابای محمد عرفانبابای محمد عرفان، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مامان محمد عرفانمامان محمد عرفان، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آقا محمد عرفان ماآقا محمد عرفان ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

mohammaderfan94

هفته بیست و هشتم

1393/12/7 8:49
نویسنده : maman zahra
205 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک ِ من ...白雪姫★ のデコメ絵文字

 


 تو هنوز نیامده ای و من به تو فکر می کنم ...


به شادی ها و خنده هایت ... به بازی هایمان ... به قصه هایی که برایت می

 

خوانم ... به شعر هایی که برایم می خوانی


به شیرین زبانی هایت ... به بودنت ... بزرگ شدنت ...


چه لذتی دارد که تو را در آغوش بگیرم


وقتی گریانی آهنگی که وقتی در وجودم بودی آرامت می کرد ، دوباره آرامت کند ...


هرشب با صدای قلبم تو را به خواب می سپارم


پسرکم ...


تو شاهزاده ی زیبای ِ منی ...


نیامده ای ولی از همین حالا دوستت دارم ...

 

白雪姫★ のデコメ絵文字  28 هفته شدنت مبارک شوالیه ی مامان 白雪姫★ のデコメ絵文字

پسندها (6)

نظرات (3)

پریسا
7 اسفند 93 10:22
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شاالله به ما هم سر بزنید
mamani
7 اسفند 93 10:32
چقدر روزها زود میگذره. ایشالا به سلامتی نی نی گلت بیاد بغلت
maman zahra
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان پریسا
18 اسفند 93 19:16
سلام بله من طبیعی زایمان کردم .. ایشالله موفق باشید و نی نی عزیزتون سالم دنیا بیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mohammaderfan94 می باشد