ساخت وبلاگ کپلمساخت وبلاگ کپلم، تا این لحظه: 10 سال و 12 روز سن داره
پیوند اسمونیمونپیوند اسمونیمون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
زیر یه سقف عشقولانهزیر یه سقف عشقولانه، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
بابای محمد عرفانبابای محمد عرفان، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مامان محمد عرفانمامان محمد عرفان، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آقا محمد عرفان ماآقا محمد عرفان ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

mohammaderfan94

شروعی دوباره

1394/5/10 13:16
نویسنده : maman zahra
734 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااام یه سلام گرم و دوستداشتنی از جنس مامان بودن. smiley

من و نی نی بالاخره برگشتیم هوراااااا

اول از همه سلام به دوستای گلم و تشکر بابت اینکه تو این چند ماه من و فراموش نکردید مخصوصا فهمی جون و وبلاگ فرزند صالح و همچنین بقیه ی دوستان http://i5.glitter-graphics.org/pub/1533/1533345xcnw09g7xt.gifخیلی دوستون دارم دوستای عزیزم.

و حالا جونم براتون بگه دوست جونیام که چرا این چند مدت من و ندیدین و تو افق های زیبای مادر شدن محو بودم  همونجور که در جریانید من واسه زایمانم 5اردیبهشت از شهر پارسیان عازم بندرعباس شدم که پیش خانوادم باشم و از اونجایی که خانواده ی عزیز من اسباب کشی کرده بودن و خونه ی جدید هنوز وارد تمدن بشری نشده بود فاقد اینترنت بودش و من دور از شما و وبلاگم موندم و با خانواده بیشتر اشنا شدم

تو این مدت همه چیز و توی یه تقویم یادداشت کردم  و کم کم وارد وبلاگ میکنم امیدوارم بنده رو درک کنید با یک نی نی اروووم  که اصلا گریه کردن بلد نیست  یک مقدار زمان میبره که من مطالب رو وارد وبلاگ کنم.

شکیبا باشید و منتظر پست های بعدی من باشید

پسندها (1)

نظرات (1)

ترنم
11 مرداد 94 10:39
سلام عزیزم. قدم آقا محمدعرفان مبارک باشه. منتظر مطالب جدید و عکسای شاه پسرت هستیم.
maman zahra
پاسخ
سلام عزیزم.زمینی شدن فرشته ی شما هم مبارک باشه. فدات در حال تایپ کردن مطالب چدیدم انشاالله آماده میشه کم کم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mohammaderfan94 می باشد