ساخت وبلاگ کپلمساخت وبلاگ کپلم10 سالگیت مبارک
پیوند اسمونیمونپیوند اسمونیمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
زیر یه سقف عشقولانهزیر یه سقف عشقولانه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
بابای محمد عرفانبابای محمد عرفان، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
مامان محمد عرفانمامان محمد عرفان، تا این لحظه: 35 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
آقا محمد عرفان ماآقا محمد عرفان ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

mohammaderfan94

حال این روزای من

1394/9/25 10:52
نویسنده : maman zahra
641 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

شرمنده این چند وقت نبودم قول میدم سر فرصت عکس های پسرم و بزارم و با یدنیا حرف و خاطره برگردم.

این روزا خیلی وقت کم میارم واسه همین به وبلاگ نمیرسم.

یه مامان کارمند، دانشجوی ارشد حقوق، نی نی دار،و متاسفانه دیسک کمر و گردنمم باید بزارم رو همه ی مشغله هام واقعا وقت کم میارم.

خیلی خستم خیلی زیاد

همش احساس میکنم دارم پیر میشم و وقتم برای بقیه میره و خودم هیچی به هیچی.

انشاالله همه چیز درست میشه.

 

پسندها (2)

نظرات (1)

هدبند نوزاد
4 دی 94 12:43
سلام مامان بابای نینی امیدوارم حالتون خوب باشه و خودتون و نینی سلامت باشید بنده مدیر سایت نینی هدبند هستم و دوست دارم همه مامان باباها کارهامون رو ببینند و اگر یه روز خواستند برای نینی کادو بخرند حداقل ما به یادشون بیاییم . اگر از کارهای ما خوشتون اومد و امکانش بود ما رو با یکی از عنوان های ( هدیه نوزاد ، هدیه دخترانه ، کادوی دخترانه ) توی لینک دوستاتون بیارید .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mohammaderfan94 می باشد