ساخت وبلاگ کپلمساخت وبلاگ کپلم، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره
پیوند اسمونیمونپیوند اسمونیمون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
زیر یه سقف عشقولانهزیر یه سقف عشقولانه، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
بابای محمد عرفانبابای محمد عرفان، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مامان محمد عرفانمامان محمد عرفان، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آقا محمد عرفان ماآقا محمد عرفان ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

mohammaderfan94

30 هفتگی

1393/12/23 14:03
نویسنده : maman zahra
249 بازدید
اشتراک گذاری

فسقل مامان من و شما امروز وارد هفته ی سی ام شدیم.

آخرین هفته ی سال متقارن شده با اخرین هفته از هفت ماهگی من و شما.

امیدوارم پسر گلی باشی و هفته چهلم تشریف بیاری(البته گلی گل تر باشی )

قند عسلم میدونم خیلی دیر آپ میکنم به بزرگی خودت ببخش بوس

این چند وقت شما خیلی شیطون شدید اینقد تکون تکون میخوری که من در عجبم تو اون جای تنگ چطوری وول میخوری خدا به داد برسه اومدی بیرون میخوای چیکار کنی تو اینهمه جا البته من عاشقتم همه جوره،هرچقد دلت میخواد شیطونی کن قند عسل مامان.

نمیدونم وقتی بیای بیرون چقد واسه این حرکتای شیرینت تو دلم ،دلتنگ بشم.

مامان جونت تو هفته ی بیست و هشتم رفت بندرعباس و دکتر جدید.

دوباره آزمایش کبدی،نوار قلب،اکو و شیرین تر از همه صدای قلب شما که البته همه چیز خوب و عالی بود و قلب مامان هم خوب میزد و خیال دکترم هم مثل خیال خودم که راحت بود راحت شد.

این روزا منتظریم زودی عید بشه و یکم استراحت کنم،امسال عید با دهه فاطمیه متقارن شده و من تصمیم گرفتم وقتی خونه  امام علی غرق غصه است ما هم به احترام شهادت ایشون و دل داغدیده خانوادشون سفره ی هفت سین نندازیم،ولی حتما عکس سفره ی سال های پیش که انداختیم و میذارم عزیزم.

مامان و بابا عاشقتن بوس

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mohammaderfan94 می باشد