ساخت وبلاگ کپلمساخت وبلاگ کپلم، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره
پیوند اسمونیمونپیوند اسمونیمون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
زیر یه سقف عشقولانهزیر یه سقف عشقولانه، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
بابای محمد عرفانبابای محمد عرفان، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مامان محمد عرفانمامان محمد عرفان، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
آقا محمد عرفان ماآقا محمد عرفان ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

mohammaderfan94

دوست جونی ها تا اول مهر خداحافظ

1393/6/20 8:45
نویسنده : maman zahra
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونی های مهربونه من...

از پسته قبلیم متوجه شدید که دارم میرم مشهد پابوس امام رضا ،هر کدومتون هر خواسته ای دارید پیام بزارید تا من بزارمش تو کوله بارم و ببرم واسه آقا ولی منتظر نمونید که من بیام و بگم درخواستاتون و بردم و حالا برگشتم اینم جوابش چون آقا خودش اووونقد مهربونه محبتکه قبلی که من برگردم خواسته هاتون و اجابت کرده و جوابتون و داده خلاصه من فقط بار کش خواسته هاتونم تا بواسطه ی شماها آقا به منم نگاه کنه...

دوست جونی های من ،من ایشاالله دوشنبه عازم مشهدم دیگه نمیام پست بزارم ولی تا دوشنبه سر میزنم و پیاماتون و یه گوشه یادداشت میکنم و اونجا میبرم محضر امام رضا...

دیگه خلاصه میخوام تا برمیگردم هوای وبلاگ من و داشته باشید و با نظراتتون بترکونید و مخصوووووصا صلوات یادتون نره ایشالله در پناهه صلوات و اهل بیت همه به خواسته های دلمون اگر به صلاحمونه برسیم...                           الهی آمین

خداحافظ عزیزای من..........

بوس

تاکید میکنم صلوات یادتووووون نره

 

پسندها (1)

نظرات (8)

فرزند صالح
22 شهریور 93 22:49
عزیزم داری میری مشهد؟؟؟؟ خوش به حالت یادت نره برای ما هم دعا کنی ایشالا نی نی رو از امام رضا میگیری، شک نکن
maman zahra
پاسخ
سلام.آره عزیزم ایشاالله دوشنبه مشهدم . ایشاالله آقا به هممون یه نی نی ناز وصالح وسالم بده
شیوا
27 شهریور 93 11:28
زیارت قبول زهرا جون نه عزیزم نگران نباش همه که قرار نیست مثل من بشن. عزیزم تجربه زیادم تو نازایی و کلینیکها و سایتای مختلف بهم میگه درصد خیلی خیلی کمی هستن که بعد یان همه درمان و انتظار بی جواب میمونن..و از شانسم من جزو اون درصد کم هستم.
maman zahra
پاسخ
سلام عزیزم من مطمعنم شما هم یه روزی مادر میشید این و از ته دلم مگم
مامان آرمین
2 مهر 93 8:38
خوش بگذره عزیزم .ایشالله به خواسته ی دلت برسی .
الی
4 مهر 93 14:55
سلام مامان زهرای عزیز مرسی بابت اینکه بهم سر زدین. محتاج دعاتون هستم. چی میشه منم پیش امام رضا سفارش کنین . ممنونم منم لینکتون میکنم
✿نسیم✿
6 مهر 93 13:30
سلام عزیزم منم مث خودت منتظرم اگه دوس داری بیا این انتظارو باهم بگذرونیم میبینم ک اومده بودین شهر ما خوش گذشت؟
هستی شاد
7 مهر 93 16:30
سلام خانومی وبلاگ قشنگی داری خیلی با انرژی می نویسی انشاا.. خیلی زود مامان بشی به منم سر بزن
مامان باران
8 مهر 93 8:14
سلام.زیارت قبول.امیدوارم امام رضا ع حاجت همه مون را برآورده بخیر کنند.آمین شماهم سال آینده با کپل جون بری پابوس..
الی
9 مهر 93 10:48
التماس دعا...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mohammaderfan94 می باشد