ساخت وبلاگ کپلمساخت وبلاگ کپلم، تا این لحظه: 10 سال و 13 روز سن داره
پیوند اسمونیمونپیوند اسمونیمون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
زیر یه سقف عشقولانهزیر یه سقف عشقولانه، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
بابای محمد عرفانبابای محمد عرفان، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مامان محمد عرفانمامان محمد عرفان، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آقا محمد عرفان ماآقا محمد عرفان ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

mohammaderfan94

ده سال و اندی گذشت

1394/1/17 8:11
نویسنده : maman zahra
446 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش رفتم سراغ ریزه میزه های قدیمی و خاطرات نوجوونیم.

یه اسکناس ده تومنی پیدا کردم ماله ده سال پیش ،شهریور ده سال پیش.

خیلی جوون بودیم و پر از انرژی هم من و هم بابا جونت البته هنوزم جوونیم و پر انرژی ،ولی خب اونموقع ها یکم فرق میکرد.

یکی از خاطرات من و بابا تو این اسکناسه میذارمش اینجا شاید یه روزی وقتی واسه خودت مردی شدی و عاشق شدی تعریف کردم.

 

پسندها (2)

نظرات (1)

kosar
25 فروردین 94 13:47
Aunt Jvnm.chh Nazi salute your website. !!! I went to my fancy like the cute little white Vbanmk. If you click on my web .aztvn happy thank Kelly.
maman zahra
پاسخ
ممنون از نظرت هرچند من متوجه نمیشم چی گفتی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mohammaderfan94 می باشد