ساخت وبلاگ کپلمساخت وبلاگ کپلم، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره
پیوند اسمونیمونپیوند اسمونیمون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
زیر یه سقف عشقولانهزیر یه سقف عشقولانه، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
بابای محمد عرفانبابای محمد عرفان، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مامان محمد عرفانمامان محمد عرفان، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
آقا محمد عرفان ماآقا محمد عرفان ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

mohammaderfan94

گفتگو با نی نی

1393/6/13 8:28
نویسنده : maman zahra
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دختر موطلایی من

سلام پسر قند عسلم

نمیدونم خدا میخواد کدومتون وبهم بده ولی اگر انتخاب با من باشه میگم اول یه پرنسس بهم بده بعدش یه شوالیه مرحمت کنه خلاصه مامانی من نی نی دوستم  نگران نباشید که اگه اول شوالیه کوچولوی من اومد من کم دوسش دارم نه من هردوتون ودوست دارم فقط  مهم اینه که خدا شما رو بزاره تو دلم تا خوشبختی من و بابایی  کامل بشه.

وقتی مامانا رو میبینم که از شیطنت های بچه هاشون مینالن تعجب میکنم  تعجب اخه نی نی مگه باید اروم باشه؟

گلای زندگی من شماها هرچقد میخواید شیطنت کنید بازی کنید حتی ظرفای مامان و از تو کابینت در بیارید و بشکنید عیب نداره اگه واسم از ته دل میخندید و  اون مرواریدای خوشکلتون دل من و میبره فدای سرتون که میشکنید فدای سرتون که دیوارا رو خط خطی میکنید فدای سرتون که شبا خوابتون نمیاد دلتون بازی میخواد اونم تا خود صبح.

خلاصه کپلای من مامانتون خیلی صبوره و باهاتون راه میاد.

دوستون دارم زودی بیاید پیشم دلم براتون یذره شده عزیزای من.

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان عسل 
13 شهریور 93 9:45
سلام زهراجون وب قشنگی داری ازصمیم قلبم آرزومیکنم خدایی که خییییییییییییییییییییییییییییلی مهربونه یه نی نی نازیهت بده باافتخارلینکت کردم بیای پیشم خوشحال میشم مرسی عزیزم.منم حتما شمارو لینک میکنم. ایشاالله خدا دعای شمارو میشنوه وبه من یه نی نی ناز میده
مامان آرمین
14 شهریور 93 17:07
عزیز دلم منم شمارو با افتخااااااااار لینک کردم.مرسی که به ما سر زدی
مامان آرمین
14 شهریور 93 17:08
ای جااااااااااااااانم عزیزم.ایشالله خدا بهتون یه نی نی سالم و سلامت و تپل مپل بده.
پرستو
15 شهریور 93 22:49
سلام مامان زهرا قلم زیبا و قلب مهربونی داری امیدوارم که به زودی نی نی نازت رو بغل بگیری عزیزم من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتی به وب من هم سر بزن
maman zahra
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی خانومی،ایشاالله همه ی ارزومنداش. منم شمارو لینک میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mohammaderfan94 می باشد