ساخت وبلاگ کپلمساخت وبلاگ کپلم، تا این لحظه: 10 سال و 15 روز سن داره
پیوند اسمونیمونپیوند اسمونیمون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
زیر یه سقف عشقولانهزیر یه سقف عشقولانه، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
بابای محمد عرفانبابای محمد عرفان، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مامان محمد عرفانمامان محمد عرفان، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
آقا محمد عرفان ماآقا محمد عرفان ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

mohammaderfan94

خدایا دلم گرفته

1393/6/9 11:18
نویسنده : maman zahra
364 بازدید
اشتراک گذاری
دل تنها و غریبم منو و این حال عجیبم
حال بارون زده از چشمای ابری
 
دل دل دل دل تنگم منو و این حال قشنگم
حال ابری شده از درد و بی صبری
 
انگار دل منه که داره میشکنه
صبور و بی صدا هر لحظه با منه
 
گویا از این همه حس که تو عالمه
سهم من و دلم احوال تلخمه
 
وقتی هیشکی نیست که حتی از نگاش آروم بشی
دل تنهات رام نمیشه این تویی که رامشی
وای از این حال که دلت رو پای اعدام میکشی
 
بال پرواز دلت با پتک عقلت میشکنه
دل بی دل بی صدا تو مقطعش جون میکنه
 
روزی چند بار قتل حسم کار هر روز منه
این یه حس تازه نیست این حال هر روز منه
 
دل تنها و غریبم منو و این حال عجیبم
حال بارون زده از چشمای ابری
 
دل دل دل دل تنگم منو و این حال قشنگم
حال ابری شده از درد و بی صبری
 
انگار دل منه که داره میشکنه
صبور و بی صدا هر لحظه با منه
 
گویا از این همه حس که تو عالمه
سهم من و دلم احوال تلخمه
پسندها (1)

نظرات (1)

مامان آرمین
14 شهریور 93 17:13
گلم چرا اینقدر نا امیدی؟؟؟ی کتاب ریحانه بهشتی بخر دکترم برو و قرص اسید فولیکم شروع کن و وضو بگیر و پروزه انجام بده به امید خداااااااا باردار میشی.عزیزدلم اصلا نترس و نا امید نشو.من واست دعا می کنم.تا حالا اقدامی داشتین؟؟؟؟قربونت برم نترس. اره الان شش ماهه اقدام دارم ولي بي حاصل. كتاب و دارم عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mohammaderfan94 می باشد