ساخت وبلاگ کپلمساخت وبلاگ کپلم، تا این لحظه: 10 سال و 15 روز سن داره
پیوند اسمونیمونپیوند اسمونیمون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
زیر یه سقف عشقولانهزیر یه سقف عشقولانه، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
بابای محمد عرفانبابای محمد عرفان، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مامان محمد عرفانمامان محمد عرفان، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
آقا محمد عرفان ماآقا محمد عرفان ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

mohammaderfan94

وقایع عید

1393/2/1 16:52
نویسنده : maman zahra
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان.

عیدت  مبارک گلم.

امیدوارم امسال اخرین عید بدون تو باشه فدات شم.

مامانى عید خیلى سرش شلوغ بود واسه همین دیر عید و بهت تبریک گفته فدات شم.

من و بابا جونت و مامان و باباى من عید رفتیم مسافرت عزیزم ,من و بابا جون قرار گذاشتیم اخرین سفر بدون کپلمون باشه.

دوست دارم عزیزم.بعدا واست عکسه سفره ى هفت سین و چند تا چیزه دیگه که از گناوه و اهواز خریدم میذارم نانازم.

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان باران
22 فروردین 93 14:49
سلام وای وای شما چقدر چیز واسه نی نی تون خریدین...خیلی خوشم اومد من هنوز هیچی واسش نخریدم ایشالا که سال دیگه نی نی داشته باشین... ایشاالله همه به ارزوشون برسن عزیزم.مرسی که به من سر زدید
مامان باران
22 فروردین 93 14:50
آدرس یادم رفته بود
مامان آرمین
14 شهریور 93 17:23
همیشه به گردش عزییییییییییزم.ایشالله به زودی با نی نی گلیت برین سفر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mohammaderfan94 می باشد