ساخت وبلاگ کپلمساخت وبلاگ کپلم، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره
پیوند اسمونیمونپیوند اسمونیمون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
زیر یه سقف عشقولانهزیر یه سقف عشقولانه، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
بابای محمد عرفانبابای محمد عرفان، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مامان محمد عرفانمامان محمد عرفان، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
آقا محمد عرفان ماآقا محمد عرفان ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

mohammaderfan94

سالی که گذشت

1393/12/27 8:59
نویسنده : maman zahra
214 بازدید
اشتراک گذاری

سالی که نکوست از بهارش پیداست و تو بهار امسال منی زبانکده محصل

یک سال با خوب و بدش گذشت،یک سال به عمرم اضافه شد،یک سال با تجربه تر شدم.

امسال سال خوبی بود میتونست سال بدی باشه ولی ساله خوبی بود.

میتونست اونقد بد اشه که بابام پیشمون نباشه ،میتونست بد باشه و تو در وجودم نباشی.

امسال در تاریخ 93/3/31 اخرین شب از شبهای خرداد بابای نازنین من دچار حمله قلبی و ایست قلبی شد ولی با نگاه مهربون خدا و تلاش دکترا بابام برگشت پیشمون،و چند مدت بعدش برای چک آپ گذاشتن باطری برای قلبشون دوباره دچار ایست قلبی شد ولی خدا همچنان به ما لبخند میزد خدا به ما اخم نکرد و بابام دوباره برگشت پیشمون و بی تکیه گاه نشدیم.

قند عسلم تو عزیزی ،شیرینی،قسمتی از وجودمی ولی این و بدون هیچکس و هیچکس جای پدر و مادر پر نمیکنه پدر هویت هر فرزندیه که میتونه باعث افتخارو بالندگیش بشه و یا باعث فرومایگیش و خجالتش.

فرزندم پدر و مادر رکن اصلیه زندگی هر انسانی هستن ولی این و بدون دلیل افتخار به پدر و مادرت رو اشتباه پیدا نکنی،پدر و مادر وظیفه دارن از تو در سنین کودکی مراقبت و محافظت کنن به تو لباس بپوشونن و غذای تو رو تامین کنن،در تربیت نو پا و کودکانه تو کوشا باشن،و در سنین نوجوانی با دغدغه ها و شور جوانی تو در مسیر درست قدم بذارن و تو رو با ملایمت پیش ببرن که نه تو آسیب ببینی و نه ارزش های خانوادت زیر سوال بره،در سنین جوانی با عشق های بعضا کودکانه ات مقابله ی نرم داشت باشن تا راه به خطا نری و شریکی برای زندگی و عاشقی انتخاب کنی که تو رو به اوج ببره.

فرزندم،پسرک عزیزم که هنوز پا به این دنیای سراسر زیبایی و زشتی نگذاشته ای باید بهت گوشزد کنم هیچ پدری بدلیل فقر مالی موجب خجلت نیست و هیچ پدری بدلیل ثروت مالی موجب مباهات نیست.

پسر گلم بهت گفته بودم زندگی همونقدر که زشته زیبا هم هست خوب به امسال و اتفاقی که گذشت نگاه کن میتونست بابای من دیگه پیشمون نباشه و این زشتی این دنیاست ولی پیشمون موند  و این زیبایی دنیاست پس نه از زشتی دنیا بترس و نه به زیبایی دنیا دل بسپر.

دومین اتفاق شیرین امسال وجود قند عسل من تو دل منه که هر روز شیرین تر و شیرینتر میشه.

وقتی بهش فکر میکنم تا سال آینده آخرین پست سالم میشه تعریف از شیرین کاری هات قند تو دلم آب میشه عزیزه دلم.

ایشاله سالی دیگه هم مثل امسال خوب و خوش بگذره .

اینم از آخرین پست امسالم قند عسل مامان.16900000

سال نو به همه ی دوستایی که اینجا پیدا کردم ولحظاتم و کنارشون زیباتر کردم تبریک میگم ایشااله هم ی دوستانی که در آرزوی فرزند دار شدن هستن در سال جدید صاحب فرزند شن و همه ی اونایی که فرزندی دارن فرزندانشون سالم باشن.

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان دوقلوها (ارغوان و امیر عباس)
27 اسفند 93 13:47
باز هفت سین سرور ماهی و تنگ بلور سکه و سبزه و آب نرگس و جام شراب باز هم شادی عید آرزوهای سپید باز لیلای بهار باز مجنونی بید باز هم رنگین کمان باز باران بهار باز گل مست غرور باز بلبل نغمه خوان باز رقص دود عود باز اسفند و گلاب باز آن سودای ناب کور باد چشم حسود باز تکرار دعا یا مقلب القلوب یا مدبر النهار حال ما گردان تو خوب راه ما گردان تو راست باز نوروز سعید باز هم سال جدید باز هم لاله عشق خنده و بیم و امید عید شما مبارک
maman zahra
پاسخ
سالی پر از شادی براتون ارزو دارم سال نو مبارک
mamani
29 اسفند 93 23:58
سال نو مبارک خدا رو شکر که همه چی به خوبی داره میگذره شاد باشی
maman zahra
پاسخ
سالی پر از شادی براتون ارزو دارم سال نو مبارک
مامان فهیمه
3 فروردین 94 6:17
سال نوتون مبارک خدا روشکر که پدرتون سالمن و در کنار خانواده انشالا امسال هم براتون سالی پر بار و خیر و شادی باشه.
maman zahra
پاسخ
مرسی عزیییزم. سل نو شما هم مبارک ایشااله همه ی پدرا همیشه سالم باشن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mohammaderfan94 می باشد