ساخت وبلاگ کپلمساخت وبلاگ کپلم، تا این لحظه: 10 سال و 13 روز سن داره
پیوند اسمونیمونپیوند اسمونیمون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
زیر یه سقف عشقولانهزیر یه سقف عشقولانه، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
بابای محمد عرفانبابای محمد عرفان، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مامان محمد عرفانمامان محمد عرفان، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آقا محمد عرفان ماآقا محمد عرفان ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

mohammaderfan94

اولین بارون زمستونی

1393/10/29 8:36
نویسنده : maman zahra
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامان.

دیشب بارون امد اونم چه بارونی 11.gif

چقد دلم میخواست بودی و میبردمت زیر بارون واسه خودت یدنیا بازی میکردی

دلم غش میره واسه خندیدنت و جیغ زدنات زودی بیا مامانی که مامانت هفته ی بیست و دوم بیتابه واییی که چقد مونده تا کاکل زری من زمینی بشه

پسندها (1)

نظرات (5)

محمد
29 دی 93 8:49
سلام، به منم سر بزن. آپم آپم آپم با مطالب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند" بروزم ... منتظرتونم.
maman zahra
پاسخ
سلام گلم حتما بهت سر میزنم
مامان آرمین
30 دی 93 8:39
عزیزم راستی سونو رفتی؟؟؟جنسیت نی نیت چیه؟؟؟
maman zahra
پاسخ
سلام گلم اره عزیزم رفتم تو مطلبا نوشتم متوجه نشدید لابد. فسقل ما یه گل پسره
مامان امیرعلی
27 بهمن 93 14:23
عزیزم خوشحالم که با شما اآشنا شدم انشالله گل پسرت به سلامت به دنیا بیاد در مورد عکس سونوگرافی ، من اسکنش کردم عزیزم
مامان امیرعلی
27 بهمن 93 14:25
عزیزم ، من از 6 ماهگی واسه پسرم کتاب گرفتم البته اونموقع خوندنی نبود فقط نگاه کردنی بود ، از 8 ماهگی هم براش کتاب می خوندم ، خودش هم خیلی علاقه نشون میداد شعرهای کوتاه همراه با تصویرهای جذاب و همیشه هم سعی می کردم اونم مشارکت کنه ، ازش می پرسیدم شما هم یادت باشه یک دنیا کتاب را یکدفعه رو نکنی ، یکی یکی تا وقتی که دیگه از کتاب اولش خسته بشه
مامان امیرعلی
29 بهمن 93 11:10
ای جان واقعا لحظه های قشنگی را داری چقدر خوب می کنی که احساساتت را می نویسی ، گل پسرت که بدنیا بیاد ، با خوندن اینا ، صدبرابر عاشقش میشی
maman zahra
پاسخ
مرسی عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mohammaderfan94 می باشد