ساخت وبلاگ کپلمساخت وبلاگ کپلم، تا این لحظه: 10 سال و 9 روز سن داره
پیوند اسمونیمونپیوند اسمونیمون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
زیر یه سقف عشقولانهزیر یه سقف عشقولانه، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
بابای محمد عرفانبابای محمد عرفان، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مامان محمد عرفانمامان محمد عرفان، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
آقا محمد عرفان ماآقا محمد عرفان ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

mohammaderfan94

هفته شانزدهم

1393/9/21 11:28
نویسنده : maman zahra
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم .

خوبی کوچولوی ناز من؟

گل مامان 14 آذر من و شما وارد هفته ی شانزدهم شدیم .شنبه هم نوبت داشتم و با همدیگه رفتیم بهداشت و مامان واسه اولین بار در تاریخ 15آذر ساعت 10/30 صبح صدای ضربان قلب مهربونت 02300000 و شنیدم واای خیلی حس خوبی بود یه موسیقی آرامش بخش از صدای قشنگ تو در وجود من باور اینکه یه قلب دیگه داره تو بدنه من میتپه خیلی سخت و شیرینه .

من دارم پرافتخارترین مسئولیت زندگیم و برعهده میگیرم من دارم مادر میشم.

تو این هفته خیلی اتفاقای خوب افتاده هم صدای قلبت و شنیدم هم یه شب که میخواستم بخوابم ساعت 44دقیقه بامداد روز یکشنبه 16 آذر اولین تکونه تورو احساس کردم البته بیشتر شبیه بال زدن پروانه بودی تو دلم عزیز مامان

 قربونت بشم که داری از الان حضورت و اعلام میکنی.zwanger13.gif

پسندها (1)

نظرات (2)

mamani
21 آذر 93 14:07
مامان زهرا خسته نباشی. امیدوارم روزای خوبی رو پیش رو داشته باشی. با اجازه لینکت کردم راستی هنوز از جنسیت نی نی خبر نداری؟
maman zahra
پاسخ
سلام مرسی عزیزم. بابت لینک لطف کردی خانومی. ایشاالله اول دی نوبت سونو دارم همون موقع میفهمم
مامان آرمین
8 دی 93 8:48
16 هفته ایت مبارک عزیز خاله.ایشالله تو دل مامانی همیشه سالم و سلامت باشی.مامانو هم اذیت نکن.بوووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mohammaderfan94 می باشد