ساخت وبلاگ کپلمساخت وبلاگ کپلم، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره
پیوند اسمونیمونپیوند اسمونیمون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
زیر یه سقف عشقولانهزیر یه سقف عشقولانه، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
بابای محمد عرفانبابای محمد عرفان، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مامان محمد عرفانمامان محمد عرفان، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
آقا محمد عرفان ماآقا محمد عرفان ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

mohammaderfan94

بهار من در پاییز

1393/7/17 14:33
نویسنده : maman zahra
251 بازدید
اشتراک گذاری

امسال پاییز دلگیر نیست،امسال اصلا  پاییز نیست.

در کدامین  پاییز دیده اید درختان شکوفه دهند ؟در کدام  پاییز رویش درختان را دیده اید؟

من دیده ام،در  پاییز شکوفه زدن درخت وجودم را دیده ام ، رویش برگ برگ درختان بطنم را دیده ام.

بهار وجود من در خزان طبیعت به بار نشسته است.

رویش جوانه های شاداب شکوفه ی وجودم به طبیعت ریشخند میزند.

در  پاییز امسال ، بهار وجودم عجیب سبز است.

پسندها (1)

نظرات (4)

مامانی
17 مهر 93 15:25
سلام ایشاالله سلامت باشه نی نیت .منم تقریبا نینیم هم سن نینی شماست .میخواستم ببینم ازمایش غربالگری رفتین ؟قیمتشو میدونین .میشه برام بسندین مرسی.
maman zahra
پاسخ
سلام عزیزم میگن تو سه ماهگی انجام میشه من هنوز انجام ندادم
الی
19 مهر 93 12:00
شکر خدا چه جالب! منم همیشه به این پائیز فکر میکنم که حالا با سرمای شدیدش غافلگیرم کرده که آیا میشه واسه منم بهاری بشه؟! نمیدونم هرچی که خدا بخواد یقین دارم به رحمتش...
maman zahra
پاسخ
ایشاالله هم شما و همه ی دوستای گله نی نی وبلاگیم تو زمستون امسال دلشون بهاری بشه و وجودشون شکوفه بده اونم نه یکی همتون ایشاالله دوتا شکوفه بدید
مامان باران
20 مهر 93 16:54
سلام مبارکه!
maman zahra
پاسخ
سلام مرسی!
مامان راضیه
23 مهر 93 2:38
چه اسم بامزه ایی(کپل) ان شاالله 9 ماهو به شادی و شیرینی تجربه کنی گلم التماس دعا
maman zahra
پاسخ
مرسی عزیزم ایشاله به حق ماهی که پیش رومونه ماه محرم آقا نظر لطفش و به همه صد چندان میکنه و دامن شما هم سبز میشه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mohammaderfan94 می باشد