ساخت وبلاگ کپلمساخت وبلاگ کپلم، تا این لحظه: 10 سال و 15 روز سن داره
پیوند اسمونیمونپیوند اسمونیمون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
زیر یه سقف عشقولانهزیر یه سقف عشقولانه، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
بابای محمد عرفانبابای محمد عرفان، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مامان محمد عرفانمامان محمد عرفان، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
آقا محمد عرفان ماآقا محمد عرفان ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

mohammaderfan94

خدایا بابت نعمتی که دوباره به ما دادی شکر

1393/4/15 8:52
نویسنده : maman zahra
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

نماز وروزه هاتون قبول درگاه حق.

خوبید دوستای گلم؟خیلی کم پیدام میدونم ،میدونم قرار بود ماه رمضون اینجارو بترکونم ولی یه اتفاقایی افتاد که دل و دماغم و از دست دادم.

اخرین روز خرداد بابام دچار عارضه قلبی شد و خدارو هزار مرتبه شکر به خیر گذشت یک هفته ccu بستری بود.

خدایا ازت ممنونم که نعمت بزرگی که بهمون دادی و ازمون نگرفتی خدایا ازت ممنونم.

از اونجایی که من دختر یه دونه ی خونم خیلی غصه دار بودم این چند روز.

 

و حالا بگم از حاله خراب خودم که این روزای ماه رمضون دیگه رمقی برام نمونده و دارم داغون میشم مدام سرگیجه و دل پیچه دارم دیگه توکل به خدا ایشاالله بتونم تا اخره ماه مبارک روزه هام و بگیرم.

 

                                               

بالاخره قضیه اسباب کشی تموم شد و راحت شدم

پسندها (6)

نظرات (6)

جیگر مامان
21 تیر 93 9:53
سلام اینک شدید از اشناییتون خوشبختم مرسی.منم از اشناییتون خوشبختم
مامان آینده
21 تیر 93 10:38
سلام مامان گل خدا را شاکرم که دافع بلا از دوستانم است و از اینکه اسباب کشی ها تموم شده و قراره شما رو بیشتر ببینیم شادتریم... من شما را قبلا با اسم لاتین وبلاگت لینک کردم... حالا اگه تمایل به فارسی نوشتش داری بگو عوض کنم خوشبخت باشی گلم ممنونم خدا بابام و با دعاهای خیر بنده هاش دوباره به ما داد. ممنونم از اینهمه محبتتون
مامان طاها و رها
21 تیر 93 11:23
با سلام با افتخار لینکتون کردم ممنونم عزیزم
فرزند مهدوی
26 تیر 93 11:00
سلام دوست عزیز ممنون از لطفتون. شما با افتخار به جمع دوستان ما پیوستید. مرسی ازلطفت عزیم
نیلوفر
27 تیر 93 14:22
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان آرمین
14 شهریور 93 17:18
خداروشکر که حال بابای نازنینت خوب شد.خونه ی جدید مباااااااااااااااااااااارک. ممنون عزيزم نميدونم اگر اين لطف دوباره خدا نبود الان حال و روزه من چي ميشد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mohammaderfan94 می باشد