ساخت وبلاگ کپلمساخت وبلاگ کپلم، تا این لحظه: 10 سال و 15 روز سن داره
پیوند اسمونیمونپیوند اسمونیمون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
زیر یه سقف عشقولانهزیر یه سقف عشقولانه، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
بابای محمد عرفانبابای محمد عرفان، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مامان محمد عرفانمامان محمد عرفان، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
آقا محمد عرفان ماآقا محمد عرفان ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

mohammaderfan94

حرف های خودمانی با دوستان خودمانی

1393/3/21 11:46
نویسنده : maman zahra
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

ممنون که به من لطف دارید و جویای احوال من هستید.

باید بگم این روزا دارن تند تند میگذرن و من وقتی واسه اینجا اومدن ندارم .

یک ماهی میشه کارمند شدم عینکو هنوز برنامه زندگیم و نتونستم  تنظیم کنم تا به همه کارام برسم

از یه طرف دیگه هم مشغول اسباب کشی هستم واسه همین کلی سرم شلوووغ شده کچل

ولی با همه ی این تفاسیر هم به شما دوستای گلم و هم به فسقل مامان که حتما الان تو اسموناست و داره با لبخندش از فرشته ها دلبری میکنه، قول میدم که از اول ماه مبارک رمضان که اسباب کشیم تموم شد در خدمتتون باشم با یه دنیا حرفایی از جنس مادرانه بی فرزند

دوست جونیا دوستوووون دارممحبت

پسندها (2)

نظرات (4)

فرزند صالح
22 خرداد 93 6:22
اسمم سمانه زیر قالب وبلاگم نوشته لی لی تم، اونو بزنی میری توی یه وبلاگ که کلییی از این قالبای خوشگل داره با ترسیدن که کاری درست نمیشه عزیزم، ورزش کن و غذاتو کم کن، وزنت کم بشه تنبلیتم خوب میشه ایشالا، وزنت بالا باشه باردارم بشی اذیت میشی، از الان همت کن وزنتو کم کن. نری یهوو رژیم سفت و سخت بگیری هااااااا اصولی کم کن. چیزای چرب و چیلی نخور برنج کم بخور میوه و سبزی زیاد بخور و... نگران نباش اینقد فکرای منفی نکن، ذهنتو با فکر مثبت پر بکن هی بگو میدونم من به زودی مامان میشم
maman zahra
پاسخ
چشم عزیزم حرص نمیخورم و از اول ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شده رژیم میگیرم. ممنونم سمانه جون تو این روزا حرفای شما واسم نور امیده
فرزند صالح
22 خرداد 93 13:48
عزیزم قرصی که من خوردم اسمش کلومیفن هست، برای من که وقتی میخوردم هیچ عارضه ای نداشت، فقط روزای پری ام خونریزی ام خیلی شدید شده بود. این قرص باعث میشه اگه تخمک گذاری نداشته باشی تخمک گذاری کنی، من دوماه گذشته پری هام افتاده بود جلو تخمک گذاری نداشتم، دکترمم به خاطر سنم اینو بهم داد(28 سالمه) وگرنه این درمانها مال حداقل 6 ماه بعد از اقدامه. سرخود قرص نخوریا، دکتر باید تشخیص بده تخمک گذاریت چطوریه. حالا بذار پری بیاد اوووه از اول ماه رمضون؟! رژیمو از همین فردا شروع کن ببینم!!! کو تا ماه رمضون
✿نسیـــم✿
23 تیر 93 2:44
سلام عزیزم منم مث خودت منتظرم خوشحال میشم بیای وبمو این انتظارو باهم بگذرونیم مرسی عزیزم ممنون میشم من و لینک کنی عزیزم. ایشاالله همه ی منتظرا یه روزی نی نی بغل بشن
شیداویاشا
25 تیر 93 12:57
سلام دوست جونم من مامان پانته ا هستم http://pani88.niniweblog.com/ این هم ادرس سایت هنریم هست خوشحال میشم بهم سربزنی و منو لینک کنی http://www.tar-o-pod.com/ http://www.karedast.ir/ مرسی ازلطفت عزیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mohammaderfan94 می باشد